Saros Körfezi Kamp Deneyimimiz!

Merhaba,

Bir önceki yazımda bahsetmiştim. Saros körfezinde kamp yapmaya karar vermiştik ve gece 12 gibi yola çıkarak 3-3,5 saatte Gelibolu'ya geldik. Kamp yeri aramaya koyulduk ama birçok yer tatil sitesi olduğu için bu çok kolay olmadı. Bizde Koruköy civarında bir yere kamp kurduk. Sabahın 8 inde uyandık çünkü hava temiz olunca erken uyanıyor insan.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra denize girdik. Saros Körfezi girilebilecek en güzel denizlerden biri. Denizde uzun süre yürümemize rağmen deniz boyunuzu geçmiyor ve plaj da kum olunca daha bir güzel oluyor.

Saros Beach ve Camping alanı var, orada kamp kurmayı düşündük ama çok kalabalıktı, ayrıca çok rahat insanlar vardı. Bize bu alan uygun gelmediği için, kampçıları bu halde görünce iç alemimizde çok üzüldüğümüz için ani bir kararla burada kalmamaya hatta İstanbul'a erken dönmeye karar verdik.

Bu arada kamp konusunda da acemi olduğumuz için de sıkılmış olabiliriz. Tabii insan otel konforuna alışınca böyle olması çok normal.

Sonrasında Gelibolu merkeze gittik. Merkezde, Piri Reis Müzesi ve Gelibolu Savaş Müzesi var. Burayı ziyaret etmenizi tavsiye ederim. Onun dışında birçok türbe de mevcut. Bayraklı Baba Türbesi en önemlilerinden.

Buraya yolunuz düşerse, Tarihi Zafer Peynir Helvacısı'na uğramanızı tavsiye ederim. Peynir Helvası; fırınlanmış ve fırınlanmamış olarak sunuluyor. Fırınlanmış olan da fazladan irmik ve yumurta varmış. Bu yüzden bana ağır geldi. Fırınlanmamış çok daha lezzetli. Kesinlikle dondurma eşliğinde yemenizi tavsiye ederim.

Şimdilik aktaracaklarım bu kadar.

Kuklanız!

4 comments

1. Peynir helvası oleey :)

Bizim trakyanin da peynir helvası meşhurdur, epey severim kendilerini. Ama bence de ağır bir tatlı olduğundan kesinlikle dondurma ile birlikte çok daha lezzetli ve hafif oluyor.

Kamp özellikle bu evlerden cikamadigimiz dönemde çok iyi gelmiştir eminim ki :)

Sevgiler kocaman ^^

YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Küçük Hanım. Kamp yapmak gerçekten çok çok iyi geldi :)

Sil
  2. saros körfezi denizi ve yüzmek mi hiç duymadım, aklımda olsun gideriim işallah, merak ettim denizini, peynir helvası pekiii :)

YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gitmek nasip olur. Gerçekten güzel yerler.. (:

Sil

Fikirlerinizi önemsiyorum,
Lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın :)